לקבלת ייעוץ חינם ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ליטוש רצפה

    אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל מבנה, בין אם מדובר בדירה למגורים, לובי של בניין או שמא משרד יוקרתי, הינו המראה של המרצפות. ליטוש מרצפות מחיר נועד להעניק מראה אסתטי לכל אחד מנכסים אלו; מראה אחיד ללא כל סדקים או שריטות. לשם כך, רצוי להיעזר בחברת יאיר כהן –ליטושי אבן ופוליש לצורך קבלת חוות דעת או פגישה במקום למתן הצעת מחיר וללא כל התחייבות.

    הכנות לליטוש:

    לפני שחברת הפוליש מתחילה לעבוד על הברקת הרצפה היא מלטשת אותה, מתקנת אותה וממלאה אותה בחומרים הנדרשים. נסביר: תארו לכם שיש שריטה, חור או פגם כלשהו במרצפות: הרי שאי אפשר להגיש אותו כך ללקוח. להבריק את הרצפה עם מכונה כדי שתראה ברק ותחושה של ניקיון זה לא מספיק וכי יש צורך למלא את החורים והשריטות בחומרים הנכונים על מנת ליישר לגמרי את המשטח. לאחר מכן ניתן יהיה לצפות את הרצפה בסילר או בחומר הברקה אחר ולספק לה את תחושת הפוליש וההברקה שלאחר הליטוש.

    כמה עולה לנו ליטוש מרצפות?

    ניקיון וליטוש בלבד יכול לעלות לכם באזור ה-20-25 שקלים למ"ר בדרך כלל, תלוי בגודל המקום כמובן, בציון הנדרש ועוד. במידה ותרצו להשתמש בסילר כחומר ציפוי העלות עשויה להתייקר בעוד כ-30 שח למ"ר לערך. לשם קבלת המענה המקיף והמקצועי ביותר, צרו קשר עם חברת "ליטושי אבן ופוליש" של יאיר כהן.

    סקרנים לדעת מה כולל תהליך ליטוש מרצפות? מומלץ לקרוא את הנקודות הבאות: 

    1. חרוץ הפוגות בין האריחים בדיסק ושאיבתן עד לניקיון מוחלט.
    2. מילוי דבק שיש מותאם גוון בכל הפוגות (גיוון סופי מתבצע במקום להתאמת צבעים מרבית)
    3. מילוי חורים וגידים בדבק שיש נוזלי מותאם גוון.
    4. ליטוש הרצפה ע"י מכונת ליטוש ויהלומים בשמונה שלבים עד לקבלת משטח אחיד ומבריק.
    5. ליטוש ידני של הפנלים בכריות יהלום עד לניקיון מוחלט.
    6. ביצוע פוליש קריסטל בשלושה שלבים וסילר, להברקה סופית ואיטום מפני ספיגה.
    7. ביצוע חיבורי קירות ורצפה ברובה מותאמת גוון.

    להעניק את הברק לכל רצפה 

    בין אם אתם פונים לאינטרנט ובין אם אתם יוצרים קשר טלפוני עם חברות הפוליש והליטוש, חשוב לבצע מחקר מעמיק לפני שאתם מתחייבים לעסקה. אם יש צורך בעבודת ליטוש של המרצפות בבית או בעבודה שלכם – חברתנו תשמח לסייע לכם.

    ליטוש מרצפות

    למה כדאי לעשות ליטוש רצפה?

    אין ספק שחלק ממה שיכול להשפיע על השאלה איך הבית שלכם נראה, אלה הן הרצפות. שימו לב, בפעם הבאה כשאתם נכנסים לבית של מישהו, עד כמה הרצפות משפיעות על האווירה ועל השאלה האם הבית נראה יפה או לא. עם זאת, רובנו מגלים אחרי מספר שנים שלנקות את המרצפות ולעשות ספונג'ה זה לא מספיק. לכן עולה השאלה: האם יש פעולה רצינית יותר שנוכל לעשות כדי לגרום לרצפות להיראות מבריקות? התשובה היא כן: ליטוש רצפה. מדובר על אופציה נפלאה שיכולה לגרום לבית להיראות חדש באופן כללי. לכן, אם תוכלו לדבר עוד היום עם המומחים של חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש ולהבין איזה שירות הם יכולים להציע לכם, למה שלא תעשו זאת כבר ברגעים אלו ממש?

    איך עושים ליטוש רצפה?

    כדי לבצע ליטוש רצפה צריך ידע נרחב. זה לא משהו שאפשר לעשות ככה סתם עם חומרים פשוטים. בנוסף, ליטוש רצפה דורש גם מכונה מקצועית. לכן ברור מדוע הדרך הכי טובה שיש ללטש את הרצפה היא בעזרת מכונות מתאימות. למעשה, יש היום מכשור מאוד מתקדם בתחום הזה. לכן, אם חשבתם לרגע שיהיה עליכם לנסות לעשות ליטוש עצמאי של הרצפה, דעו שבפועל זה ממש לא כך. ההפך הוא הנכון. אתם צריכים לפנות אל אנשי המקצוע המומחים, להזמין את שירותיהם וכך תוכלו ליהנות מהטוב ביותר שיש.

    הדרך לבחור חברה מובילה לליטוש רצפות

    הדילמה הרבה פעמים היא לא האם לעשות ליטוש רצפה, אלא באיזו חברה לבחור. האם כל חברה יכולה להגיע עם אנשיה ולתת לכם שירות טובה? כלל לא בטוח. לעומת זאת, אם תתקשרו אל חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש, אתם תראו מיד שאתם במקום הנכון. יש כאן אנשי מקצוע שחיים ונושמים את תחום הליטוש מזה שנים רבות. זה אומר שאפילו אם אתם לא לגמרי יודעים איזה סוג של שירות דרוש לכם, המומחים של חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש יעזרו לכם. רוצים להזמין את שירותי ליטוש הרצפות של החברה כבר ברגעים אלו ממש? חייגו: 03-938-1112.

    ליטוש רצפה

    ליטוש מרצפות מחיר

    ליטוש מרצפות

    ליטוש רצפה

    לקבלת ייעוץ חינם ללא התחייבות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      נשפך לי לימון על השיש ויצר כתם לבן מה עושים?

      הלימון הינו חומצי ומאכל את השיש , הכתם הלבן זה השיש כאשר אינו מלוטש וליטוש יחזיר לו את הצבע המקורי, אם הבעייה היא נקודתית ניתן לפתור אותה ע"י ליטוש מקומי בנייר 220 לאבן, אם הבעייה היא בשטח גדול יותר יש לבצע חידוש ליטוש, וסילר.

      מה ההבדל בין ליטוש לפוליש קריסטל?

      ליטוש אבן הינה פעולה של עיבוד האבן בליטוש למעשה מורידים שכבה ומעבדים את האבן ובזאת מסירים את השריטות והמפגעים הקיימים באבן ונראים לעין כמו כן בליטוש מקבלים משטח אחיד ללא חיבורים וללא הפרשי גובה בין האריחים כאשר הקריסטל הוא השלב האחרון בליטוש, לעומת ביצוע קריסטל בלבד שלמעשה מבריק את המשטח כמות שהוא ולא מסיר שריטות ומפגעים.

      יש לי רצפת שיש בבית וכל דבר שנשפך לי נספג ועושה כתם ברצפה מה לעשות?

      בכל רצפת אבן או שיש בין אם עברה ליטוש ובין אם לא, יש לבצע איטום (סילר) ולחדש אותו אחת לשנה – שנתיים וזאת בכדי למנוע ספיגה של נוזלים ולמנוע בזאת כתמים. יש לציין כי גם ברצפה שעברה סילר, הדבר אינו מגן באופן מוחלט ויש לשמור ובמידה ונשפך איזה שהוא נוזל על הרצפה יש להשתדל לנקותו מהר ככל האפשר.

      מבחינת סוגי סילר, יש לדעת כי קיימים סוגי סילר לחוץ ולפנים גם משטחים חיצוניים צריכים לקבל איטום ע"י סילר היות ששמש וגשם גם פוגעים באבן.

      האם ניתן ללטש ריצוף בלטות ישנות?

      בוודאי שאפשר ללטש בלטות רגילות והתוצאה אפילו מדהימה משטח אחד מבריק ויפה, בלטה היא חומר שמגיב טוב מאוד לליטוש ופוליש.

      יש לי שיש בן 10 שנים ויש מקומות שהדבק יצא ונוצרו חורים. האם אני צריך להמתין לשיפוץ כללי בכדי ללטש או שישנה דרך אחרת?

      האבק בזמן הליטוש נגרם כתוצאה מחירוץ המישקים (פוגות) כל שאר הליטוש מתבצע ע"י מכונות עם מים וללא אבק כלל (כולל דיסקים העובדים על מים), את נושא החירוץ ניתן לפתור ע"י פתיחת המישקים עם שואב הצמוד לדיסק בזמן החירוץ ואז למנוע 90 אחוז המאבק ולבצעבכל זאת עבודה יסודית, ישנה גם דרך ללא אבק כלל וזאת ע"י תיקוני דבק נקודתיים וליטוש ללא חירוץ, זו עבודה קשה בהרבה אולם בהחלט אפשרית.

      מה ההבדל בין ליטוש מבריק לבין ליטוש מט משי מבחינת האיכות?

      אין שום הבדל מבחינה איכותית, הכל עניין של טעם. מבחינת התחזוקה המראה המבריק מעט יותר קל לתחזוקה אך הדבר אינו צריך להוות גורם לבחירה בין הגימורים.

      לאחר שטיפה הרצפה שלי נראית מצויין וכמה שעות לאחר מכן מתחילים להופיע כתמים שנראים כמו "עננים" וחוסר ברק מה הסיבה?

      בד"כ, הדבר מראה על רטיבות באבן או בחול מתחת לריצוף או רטיבות על פני האבן. יש להמתין לייבוש מלא בסבלנות רבה ולאחר מכן ניתן לבצע חידוש ליטוש או הברקת קריסטל או סילר הכל לפי מצב האבן.

      כמו כן, במידה והמצב קשה מאוד יש לבצע ייבוש מכני ע"י יבשנים או ע"י פתיחת אריחים בכמה מוקדים בבית ולאחר מכן ריצוף מחדש וליטוש מקומי או מלא.

      הופיעו לי כתמים חומים על פני הריצוף (כמו חלודה) מה לעשות?

      יש לבצע טיפול ע"י חומר מסיר כתמים אשר מניחים על הרצפה ומכסים בניילון ל-24 שעות ולאחר מכן הברקה או סילר.

      מידע נוסף בנושא

      ליטוש מרצפות טרצו 

      ליטוש רצפות טרצו הנה פעולת ליטוש רגילה כמו התהליך שמבוצע בריצוף שיש. המראה המתקבל לאחר ליטוש רצפות הנו של משטח מוזאיקה אחד ללא חיבורים. יש לציין כי ניתן לבצע ליטוש לכל סוגי המרצפות למעט בלטות בטון מצויירות. כמובן שלאחר ביצוע ליטוש הרצפות יש ליישם סילר לאיטום והגנה מפני ספיגה במידה ורוצים לקבל מראה חצי מבריק (מט-משי), או פוליש קריסטל וסילר במידה ורוצים לקבל מראה מבריק.

      לפני כמה שנים, השקעתם בשיפוץ מלא בבית, כולל החלפת הריצוף בכל החדרים. אך כעת הריצוף היפה דהה מעט והוא מכוסה בשריטות וסדקים שנוצרו על ידי גרירת רהיטים ושחיקת חומר הריצוף. כדי להחזיר לריצוף את הברק שהיה לו מקודם, כדאי לבצע ליטוש מרצפות. ליטוש מסוג זה נעשה על ידי חברת פוליש מקצועית.

      לבחור חברת ליטוש מרצפות

      אם אין לכם ניסיון רב בליטוש רצפות, אלה כמה דגשים שיעזרו לכם לבחור חברת פוליש מובילה:

      • סוגי הליטושים – חברת פוליש טובה אינה מתמחה רק בליטוש רצפות, אלא גם בסוגים שונים של ליטושים הכוללים ליטושי אבן, ליטושי מדרגות וכן בסוגי פוליש שונים כמו ווקס או קריסטל.
      • חברה שיטתית – חברה מקצועית היא חברה הפועלת לפי סדר מסוים. כשמדובר בפרוצדורה כמו ליטוש מרצפות, יש צורך בביצוע העבודה לפי כמה שלבים כולל – בדיקת תנאי השטח ומדידתו, הסרת השכבה העליונה של המרצפות וציפויה מחדש.
      • חברה מקצועית – ניתן לבחון אם לפניכם חברת פוליש מקצועית כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם איש המקצוע. נציג חברה מקצועית ישאל שאלות ענייניות ויגיע לקביעת הפגישה הראשונה אתכם.
      • לחפש לבד – מכיוון שבחירת חברה המבצעת ליטוש איכותי של מרצפות אינה דבר של מה בכך, חשוב להקדיש לעניין מחשבה וחיפוש. בקרו באתרי האינטרנט השונים המציעים שירותי פוליש, קראו את תגובות הגולשים ובחנו את החברה המתאימה לכם הנמצאת באזור המגורים שלכם.
      • שאלו חברים – אל תנסו לחפש חברת פוליש לבד. ייתכן שחברים שלכם או קרובי משפחה נזקקו לשירותי ליטוש והיו במצב דומה לזה שלכם. שאלו אותם לגבי המלצות על חברה מקצועית ואמינה, ואולי תופתעו לטובה בעקבות התשובה שתקבלו.

      יאיר כהן – זמן לליטוש מקצועי

      חברת יאיר כהן היא חברה המתמחה בליטושי אבן ופוליש. כאן תוכלו למצוא צוות עובדים מקצועי שמעניק שירותי ליטוש מרצפות וכן שירותים אחרים כמו ליטוש באבן, פוליש ווקס, פוליש קריסטל או ציפוי בסילר. החברה מציעה ליטושי רצפות מסוג טרצו המתאים למרבית סוגי הרצפות. בסיום תהליך הליטוש ניתן לבצע ציפוי בהתאם לבקשת הלקוח. אם הלקוח מעוניין בציפוי מבריק, קיימת אפשרות לבצע ציפוי קריסטל, ואם לא – אפשר לבצע ציפוי באמצעות חומר ההגנה סילר.

      ליטוש מרצפות ישנות מחיר

      כשמדברים על ליטוש מרצפות ישנות ישנם הרבה חברות הנותנות שירות זה, אבל ליטוש זה לא רק ליטוש מרצפות ישנות, יש ליטוש הנעשה בבטון לשם חידושו, או ליטושי אבן למיניהם לתוספת הברקה, יש ליטוש רצפת שיש, קירות שיש, מדרגות, יצירת מוזאיקה, ליטוש אמבטיה ומשטחי מטבח. חברת "ליטושי אבן ופוליש" של יאיר כהן מתמחה בכל סוגי הליטושים, וכן בביצוע עבודות סילר, ליטוש מרצפות ישנות וביצוע עבודות פוליש. לרשותנו עומדים מיטב המומחים בארץ לביצוע עבודות אלו. רק אצלנו קיים השילוב המנצח של צוות מיומן ומקצועי עם חומרים איכותיים וטכנולוגיה מהצעקה האחרונה והחדשנית ביותר בתחום. לכל היתרונות האלו מתווספות גם 20 שנות ניסיון, והידע המקצועי של יאיר כהן – מבעלי החברה. לכן, כדי ללטש מרצפות ישנות כדאי לפנות לחברה המתמחה בכל סוגי הליטוש.

      ליטוש מרצפות ישנות – מה מיוחד בפעולה זו?

      פעם היה נפוץ ריצוף 'טרצו' מה שאנו מכנים 'בלטות' – כאשר כיום הבלטות הולכות וכובשות שוב את שוק הריצוף. בכל אופן, נחזור לבלטות הישנות, כי זה מה שמעניין אותנו כרגע… אז ברבות הזמן הן סובלות משחיקה, ומאבדות את 'פני הנעורים' החלקות והיפות שלהן, וכמו שאנו בעצמנו להיראות צעירים, אנו רוצים גם שהבית ייראה מבריק וצעיר. אז מה ניתן לעשות? ליטוש מרצפות ישנות הוא פתרון אולטימטיבי המחזיר את הברק לרצפה ובכלל ישנה את כל מראה הבית, ויעשה אותו רענן ויותר מואר. הטרצו הוא חומר שמגיב מצוין לליטוש ולאחר הליטוש יתקבל משטח מבריק ויפה.

      ליטוש מרצפות שיש מזמינים רק אצל חברה מקצועית

      יש לציין כי הטרצו הוא רק דוגמה אחת, ליטוש מרצפות ישנות הים פעולה שניתן לעשות לכל סוגי הריצופים – חדשים או ישנים, למעט בלטות טרצו מצוירות. אך, חשוב לדעת שגם את סוגי המרצפות שכן ניתן ללטש, אם הרצפה תעבור ליטוש לא מקצועי זה רק יזיק ויהווה נזק בלתי הפיך למראה הבית כולו. לעומת זאת ליטוש באמצעות חברה מקצועית ובעלת ניסיון יכולה להפוך את ביתכם לארמון, גם חדר המדרגות של הבניין המשותף יכול להפוך למבריק ונוצץ לאחר פוליש וליטוש מקצועי, ויהפוך את הבית או הבניין למקום שכיף להתגורר בו. לחילופין, אם אתם מתכוונים למכור את הנכס זה יעלה את ערך הדירה, לא תאמינו עד כמה! נסו והיווכחו! צרו קשר עוד היום עם חברת "ליטושי אבן ופוליש".

      ליטוש מרצפות מחיר

      ליטוש מרצפות מקצועי נועד להסיר את השכבה הפגועה של הרצפות, המלאה בסדקים ושריטות שנוצרו במהלך השנים ולצפות בחומר חדש ומבריק שיכול להיות סילר או פוליש קריסטל, בהתאם לבחירת הלקוח. ליטוש מרצפות מחיר יכול להשתנות בהתאם לשטח שבו מבצעים ליטוש ולסוג הציפוי שנבחר. מומלץ להשקיע בחברת פוליש מקצועית אשר יודעת לבצע פוליש כהלכה.

      ליטוש מרצפות מחיר – כל הדברים שכדאי לדעת

      אלה כמה דברים שכדאי לדעת על הליטוש כשפונים לחברה מקצועית:

      • לבחור חברה – כשמבצעים ליטוש מרצפות לא כדאי להתפשר על האיכות, גם אם מדובר בתשלום מחיר שקצת חורג מהתקציב שקבעתם. זאת משום שליטוש חזק ואיכותי ישתלם לטווח הארוך ויחסוך מכם פנייה מחודשת לחברת הפוליש במשך שנים אחדות.
      • לבקש הצעת מחיר – כשאתם פונים לחברת פוליש בקשו ממנה הצעת מחיר. ניתן ללמוד רבות על החברה על פי ליטוש מרצפות מחיר. אם חברת הפוליש מציעה מחירים נמוכים מדיי, ייתכן שמדובר בחברה בלתי מנוסה. עם זאת, אינכם צריכים להסכים לשירותיה של חברה המספקת ליטוש במחירים מופרזים.
      • טווח מחירים – באופן כללי, מחירי ליטוש המרצפות משתנים מחברה לחברה ומריצוף אחד למשנהו. אם כי טווחי המחירים נעים בין 50 שקלים ל-120 שקלים – בהתאם לסוג הרצפה.
      • ליטוש לכל – על פי רוב, ליטוש מרצפות מתאים לכל סוגי הרצפות, מלבד ריצוף המורכב מבלטות בטון שיש עליהן ציורים. פעולת הליטוש עלולה לפגוע בציורים.
      • ליצור משטח אחיד – לאחר ביצוע ליטוש מרצפות מקבלת הרצפה מראה של משטח אחיד ללא חיבורי הבלטות שכה התרגלנו לראות בדירות ובבתים פרטיים. המשטח האחיד יוצר מראה יוקרתי וייצוגי, ומשום כך הוא מועדף על בעלי בתים פרטיים ועל מוסדות ציבוריים כמו בנייני בתי חולים או ביטוח לאומי.

      יאיר כהן – ליטוש במחירים הוגנים

      אם אתם מחפשים ליטוש מרצפות מחיר הוגן, תוכלו לפנות לחברת יאיר כהן ולקבל שירות אדיב, מקצועי והוגן לצד הצעות מחירים טובות. החברה עוסקת בתחום ליטושי האבן והפוליש עוד משנת 2000, והיא שמה לה למטרה לספק את שירותי הפוליש המקצועיים והאיכותיים ביותר. צוות העובדים המנוסה של החברה מתמחה לא רק בליטושי מרצפות, אלא גם בשיקום נזקים לרצפות שנגרמו ממים, ביצוע פוליש ווקס וקריסטל וכן בליטוש משטחים המצויים במטבח ובחדר האמבטיה.

      ליטוש מרצפות מחיר – לשאול את השאלות הנכונות

      בין אם מדובר בריצוף ישן או סדוק, תהליך הליטוש הינו חלק בלתי נפרד מעיצובו של כל חלל ונכס. בזכות ליטוש זה, ניתן לכסות את הבדלי הגובה בריצוף ;הבדלים הנוצרים בשל התקנה לא מושלמת של האריחים, סדקים או כתמים הנוצרים במהלך הזמן. בסופו של תהליך הליטוש ולאחר ביצוע הסילר הסופי, מתקבל משטח אחיד ללא חיבורים או הפרשי גבהים וללא שריטות, פגמים וחורים.

      במקביל לכך, וכדי שתהליך זה יתבצע על הצד הטוב ביותר, חשוב לבחור בחברת ליטוש מקצועית. בבואכם לבחור חברת ליטוש, חשוב לעקוב אחר מספר שלבים הכרחיים. נסקור את חלקם כעת:

      • המלצות – שלב ראשון והכרחי במהלך החיפוש מתייחס להמלצות – בין אם הן חיוביות או שליליות. לאורכו של שלב זה מומלץ לפנות לבני משפחה, חברים ואף לעמיתים לעבודה ולקבל מהם חוות דעת על חברה כזו או אחרת.
      • ביקור לקוחות – מומלץ לבקר בבתי לקוחות החברה ולהתרשם מהתוצאה הסופית, מאיכות העבודה ומרמת השרות.
      • מחיר – מחירי הליטוש בשוק באופן סטנדרטי יכולים לנוע בין 70 – 120 ₪ למ"ר +מע"מ.

      הפרמטרים המשפיעים על המחיר הינם: גודל העבודה, סוג המשטח, גוון המשטח, מורכבות העבודה, ביצוע ליטוש ללא אבק וכו'.

      טיפ חשוב: מומלץ לא לסגור עסקאות באופן טלפוני, אלא לקבוע פגישה עם בעל המקצוע במקום, לבצע מדידת השטח מראש ולקבל הצעת מחיר סופית לאחר כל המכפלות. וזאת, בשל תנודת המחירים בין עבודה לעבודה, כמו גם בהתאם לפרמטרים שהוצגו לעיל.

      ליטוש מרצפות ישנות – אך ורק בידיים המקצועיות 

      ישנם היבטים רבים, קטנים כגדולים, שחשוב לבצע אותם כהלכה במהלך השיפוצים. ליטוש המרצפות הוא, בהחלט, אחד ממרכיבים אלו; מרכיב חשוב המעניק לכל נכס מראה מכובד, נעים ואסתטי. אם המרצפות במשרד שלכם או בביתכם זקוקות לליטוש, הצוות המנוסה של חברת ליטושי אבן ופוליש, בבעלותו של יאיר כהן, ישמח לסייע לכם בבקשה זו. כמו כן, נשמח לתת ייעוץ טלפוני או הצעת מחיר במקום ללא כל התחייבות מצדכם.

      ליטוש מרצפות מחיר מיוחד למזמינים באתר

      אם אתם מחפשים שירות ליטוש מרצפות הגעתם למקום הנכון. חברת "ליטושי אבן ופוליש" של יאיר כהן מתמחה בשירותי ליטוש ופוליש למרצפות מכל סוג וברמת האיכות הגבוהה ביותר בשוק. החברה מחזיקה מכשור מתקדם ומכשירה עובדים ברמה מקצועית גבוהה בלי לעגל פינות. כמו כן מספקת החברה שירותים לפרטיים ועסקים, כולל חברות ביטוח. החברה מספקת שירותי ליטוש ופוליש למרצפות שעברו נזקי מים, למשטחי שיש, אבן ומוזאיקה. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

      סוגי ליטוש מרצפות עיקריים:

      • ליטוש יהלום – יש כמה דרגות ליטוש במלטשת יהלום ואותה מתאימים לסוג הרצפה ומצב המשטח.
      • ליטוש בד שמיר – פתרון מוזל יותר למי שרוצה לחסוך בעלויות. לאחר הליטוש מורחים חומר הברקה מה שמקנה את התוצאה הרצויה.
      • הברקות לאחר ליטוש – ניתן להשתמש בהברקות משי או מט בדרך כלל, הנעשות בעזרת חומר הנקרא סילר המסייע לציפוי המרצפות, מעניק את תחושת הברק ואף מסייע בפני חדירות מים.

      ליטוש מרצפות

      "אפילו סלעים נשברים" כתבה המשוררת דליה רביקוביץ', ואכן אנו יכולים להבחין בכך ברצפת הבית. כאשר הרצפה מאבדת מהבוהק שהיה לה, כשהיא מלאה בסדקים ושריטות זה הזמן לפנות לחברת פוליש מקצועית שתבצע ליטוש רצפה. ליטוש זה נעשה על ידי הסרת השכבה הבעייתית וציפוי מחדש באמצעות שכבת הגנה ואיטום כמו סילר או בעזרת שכבה בוהקת כמו פוליש קריסטל.

      ליטוש רצפה – למי כדאי לעשות ומי צריך לעשות?

      ליטושי רצפה מתאימים לכל מי שמעוניין להעניק לרצפה מראה בוהק ונקי. אלה כמה מקרים שבהם מומלץ לבצע ליטוש:

      • בית פרטי – אם יש לכם בית פרטי גדול, סביר להניח שהשקעתם בזמנו בעיצוב והתייעצתם רבות עם מעצב הפנים. כעת הגיע הזמן לדאוג לרצפה שהולכת ודועכת. אם אתם מעוניינים להסיר כתמי לכלוך קשים ולהחזיר את המראה הייצוגי לחדרי הבית שלכם, מומלץ לבצע ליטוש רצפה. תגלו כי לאחר הליטוש תוכלו ליהנות מבית בעל מראה נעים ורענן וכי שטיפת הרצפות תהפוך לקלה ונוחה יותר בזכות הציפוי המונע את היווצרותם של כתמים קשים לניקוי.
      • מוסדות ציבוריים – מוסדות אלה שבהם עוברים אלפי אנשים מדי יום ביומו מוכרחים לשמור על מראה ייצוגי למען לקוחותיהם. בנייני בתי חולים, בתי אבות ובניינים ממשלתיים כמו מס הכנסה וביטוח לאומי מוכרחים לשדר אמינות ומקצועיות. מלבד השירות המקצועי שיש צורך להעניק לבאים, הרצפה הבוהקת תתרום למראה כללי ייחודי וסולידי.
      • ליטוש בחדר המדרגות – אם יש חדר הזקוק לטיפול תמידי הוא חדר מדרגות של בניין מגורים. לא כולנו נוטים לייחס לו חשיבות רבה, אך חדר המדרגות מקבל מדי יום ביומו את פניהם של הדיירים והאורחים ועליו להיראות בוהק וייצוגי. כמו כן, חדר המדרגות נוטה להיפגע ולהיסדק בגלל הגשם החודר אליו בימי חורף סוערים. שתי הסיבות האלה מספיקות כדי להזמין את שירותי של חברת ליטוש.

      יאיר כהן – ליטוש רצפת שיש מקצועי

      אם אתם מחפשים חברה שיודעת להעניק לרצפה שלכם את המראה המושלם, חברת יאיר כהן לליטוש ולפוליש היא החברה המומלצת. הצוות המקצועי מספק שירותי ליטוש רצפה לכל סוגי הרצפות, וכן שירותים נוספים בעת צורך כגון פוליש קריסטל, פוליש ווקס, ליטוש באבן, ציפוי סילר לרצפה ולבטון ושירותי הברשה.

      ליטוש רצפה ישנה

      חברת "ליטושי אבן ופוליש", בניהולו של יאיר כהן, הוקמה בשנת 2000 ומספקת שירות של עבודות ליטוש שונות – החל מעבודות ליטוש רצפה, ליטוש שיש, ליטוש אבן, ליטוש משטחי שיש של מטבח, ליטוש אמבטיות, עבודות סילר, עבודות איטום בסילר, שיקום רצפות שעברו נזקי מים ורטיבות, ליטוש שיש האמבטיה. כשיש צורך לשקם רצפה מנזקי מים וכדומה, חברות הביטוח יודעות אל מי לפנות, חברות ביטוח מכל הארץ נמנות בין לקוחותינו המרוצים, הם יודעות שאצלנו הם יקבלו את הפתרון המושלם והאחראי ביותר.

      ליטוש רצפה – מתאים לכל סוגי הרצפות

      ליטוש רצפה מתאים לרצפת שיש, לרצפת טרצו, ולכל שאר סוגי הרצפות, מלבד רצפת טרצו מצוירת. לאחר ביצוע הליטוש, מקבלת הרצפה מראה של משטח מוזאיקה אחד גדול ומבריק, והחריצים בין חיבורי הריצוף אינם נראים. לאחר ביצוע עבודת הליטוש מורחים סילר על הריצוף. הסילר הוא חומר שקוף המשמש לאיטום והגנה מפני ספיגת חומרים לא רצויים. הסילר עצמו גורם לרצפה למראה מעט מט, וכדי לקבל מראה מבריק עוד יותר יש להוסיף לסילר חומר פוליש קריסטל.

      נקודות חשובות לסיכום

      ליטוש רצפה הוא פתרון טוב לחידוש רצפה ישנה מאוד ושחוקה, אך לא רק. רכשתם בית חדש או ריצפתם את ביתכם מחדש בשנים האחרונות? הזמנתם ריצוף מבריק, כי באותו זמן הוא היה נראה יפה ומרשים? החיסרון הבולט של הריצוף המבריק הוא שהריצוף נשרט מהר כתוצאה מרהיטים שנגררים על הרצפה או מילדים שמשחקים שם. כמו כן, הם נוטים להישחק ולאבד מהברק. הפתרון הוא ליטוש הרצפה להחזרת הברק, ליטוש שאינו גורם לנזק, כאשר הוא נעשה על ידי חברה מקצועית ובעלת מוניטין ועובדים בעלי אחריות ואמינים. אז אם אתם כבר מזמינים חברה המעניקה שירותי ליטוש רצפה העדיפו חברה שמתמחה גם בסוגי פוליש שונים – פוליש ווקס או קריסטל, הם יכולים גם לייעץ לכם במקום, ולעזור לכם לבחור את הפתרון המתאים בדיוק לכם. חברת "ליטושי אבן ופוליש" היא המקצועית ביותר בתחום. אנו באים לבדוק ולבצע מדידת השטח טרם ביצוע העבודה, כדי שהפתרון יהיה מושלם.

      ליטוש מרצפות מחיר – לפי סוג הרצפה

      • רצפה משיש גרניט, או קוורץ קשה יותר לליטוש ולכן המחיר למטר רבוע עשוי להיות גבוה יותר.
      • רצפה עם חורים – ככל שהרצפה מחוררת ופגומה יותר, פעולת הליטוש תארך זמן רב יותר ואף תדרוש מאמץ גדול יותר, ולכן תהיה גם מעט יקרה יותר מרצפה ללא חורים.
      • צבע המרצפות – ככל שצבע המרצפות כהה יותר, כך יותר בולטים בסדקים והשריטות על גבי המרצפת. לכן נדרשת עבודה זהירה מאוד בעת ליטוש רצפה כהה. המאמץ הנדרש בעבודה מסוג זה הוא גדול יותר ולכן גם המחיר למטר גבוה יותר.

      שלבי עבודה בליטוש רצפה

      • מילוי פוגות – יש למלא המרווחים בין המרצפות באמצעות דבק אפוקסי בצבע מתאים לגוון המרצפות. לאחר הליטוש, המראה יהיה אחיד.
      • מילוי חורים במרצפות באמצעות דבק נוזלי ייעודי.
      • ליטוש מרצפות – בעזרת מכונת ליטוש יהלום, או אבן והתזת מים.
      • פוליש קריסטל לפי הצורך – הבקרה מיוחדת ומשמעותית של המרצפות, מתבצעת לאחר הפוליש, במידה והלקוח מעוניין.
      • מריחת סילר להגנה מפני כתמים – הסילר הוא חומר איטום, אותו מורחים על הרצפה כדי למנוע ספיגה של כתמים.

      ליטוש רצפה מחיר משתלם במיוחד – יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש

      מחירי ליטוש מרצפות משתנים בהתאם לפרמטרים שונים, כפי שפורטו כאן למעלה. בדיוק משום כך, אנחנו בחברת יאיר כהן, מזמינים אתכם ליצור קשר, כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת למאפיינים הייחודיים לרצפה שלכם. צרו עמנו קשר בהקדם ונשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את מיטב השירותים בתחום.

      חידוש מרצפות

      המודעות לסביבה בה אנו חיים הולכת וגוברת לאורך השנים האחרונות. בהתאם לכך, רבים מאתנו שמים דגש על כל פרט עיצובי בחללים אלו – בין אם מדובר בבית מגורים, חדרי מדרגות או מקומות עבודה. ליטוש רצפה הוא פתרון יעיל ונוח לרצפות השונות במרחב האישי והציבורי בו אנו מתנהלים: אם הרצפה סדוקה, בעלת חורים ושריטות, אזי הפתרון הנו ליטוש אבן.

      למי מיועד ליטוש רצפה?

      תהליך ליטוש הרצפה הנו, כאמור, פתרון מעולה לשדרוג המראה הכללי של החלל. תהליך ליטוש זה, למעשה, כולל מספר שלבים – עד לתוצאה הסופית והרצויה:

      1. חרוץ הפוגות בין האריחים בדיסק ושאיבתן עד לניקיון מוחלט.
      2. מילוי דבק שיש מותאם גוון בכל הפוגות (גיוון סופי מתבצע במקום להתאמת צבעים מרבית)
      3. מילוי חורים וגידים בדבק שיש נוזלי מותאם גוון.
      4. ליטוש הרצפה ע"י מכונת ליטוש ויהלומים בשמונה שלבים עד לקבלת משטח אחיד ומבריק.
      5. ליטוש ידני של הפנלים בכריות יהלום עד לניקיון מוחלט.
      6. ביצוע פוליש קריסטל בשלושה שלבים וסילר, להברקה סופית ואיטום מפני ספיגה.
      7. ביצוע חיבורי קירות ורצפה ברובה מותאמת גוון.

      בסיום עבודת הליטוש, תתקבל רצפה חדשה לגמרי, אחידה ויפה, ללא שריטות ופגמים, במראה של משטח אחיד ללא חיבורים בין האריחים (פוגות ), ברמת ברק לפי בחירתכם.

      לסיכום, תהליך ליטוש זה הינו דרך יעילה לשדרוג רצפות, והוא מיועד ליישום על משטחי אבן, שיש, בלטות ובטון. אין ליישם על רצפת קרמיקה ופורצלן. בהתאם לכך, פעולת עבודה זו מיועדת לסוגים שונים של מקומות ונכסים: בין אם מדובר בבתים פרטים או בבנייני מגורים, חדרי מדרגות, מוסדות ציבוריים, כמו למשל קופות חולים או משרדי הממשלה, לצד מקומות עבודה פרטיים ומתחמי בילויים – נכסים אלו יכולים להחזיר את הברק והניצוץ שהיו כל כך חסרים לה בקלות וביעילות.

      עבודת ליטוש רצפה מקצועית – עם יאיר כהן 

      בין אם הרצפה שלכם מורכבת מאבן טבעית, שיש, בלטות או בטון, נשמח לסייע בחידוש והשבחת המשטח, צרו קשר עם חברת יאיר כהן – ליטושי אבן ופוליש: אנו נגיע לפגישה במקום, ללא כל התחייבות מצדכם.

      ליטוש רצפת שיש

      ליטוש רצפה דומה במובנים רבים לביצוע של פילינג עמוק למרצפות. זוהי פעולה המאפשרת הסרה של כתמים קשים, יישור והחלקה של בליטות וחורים, יצירת מראה אחיד לרצפה כולה וחידוש של המרצפות, עד שהרצפה תיראה חדשה ממש. חברת יאיר כהן, ליטוש אבן ופוליש מספקת שירותים מקצועיים מהשורה הראשונה עבור ליטוש רצפה, ליטוש  מדרגות, חידוש משטחי אבן ועוד.

      ליטוש רצפה – מתי צריך אותו?

      • ליטוש רצפה מתאים לכל סוג של רצפה, בכל מצב שהוא.
      • אם הרצפה חדשה – הליטוש יעניק לה ברק והגנה מפני כתמים.
      • אם זו רצפה ישנה, הליטוש יעלים את הכתמים, יחליק את הבליטות, יישר הפרשי גובה ויעלים חורים וסדקים, עד שהרצפה תהיה ישרה, חלקה ומבריקה – כמו רצפה חדשה.

      יחד עם זאת, היתרון הגדול ביותר של ליטוש רצפה הוא המחיר – בכל מקרה אחר של חידוש רצפה, בין אם באמצעות החלפת ריצוף, או הדבקה על ריצוף קיים, העלויות גבוהות הרבה יותר.

      לעומת זאת, ליווש מאפשר חידוש איכותי ומרשים של הרצפה, בעלויות נמוכות להפליא.

      גם משך הזמן הדרוש לעבודת ליטוש הוא קצר הרב היותר מאשר עבודת החלפה, או הדבקה של ריצוף חדש. כך אפשר לחזור לשגרה במהירות, במלי לקטוע אותה בגלל עבודת החידוש.

      ליטוש רצפה מקצועי נעשה מתוך ידע, הבנה וניסיון, מאפשר לאנשי המקצוע המיומנים של חברת יאיר כהן, להתאים את סוג המכונה, סוג החומרים ועוצמת הפעולה של המכונה לסוג הרצפה, גודל הרצפה, המצב הקיים שלה והמצב הרצוי. רצפות מחומרים שונים דורשות התייחסות שונה, רמות שונות של אינטנסיביות והגנה ולכן משתנה גם אופן הפעולה. ביצוע לא מקצועי של ליטוש יכול לגרום לנזקים, או לתוצאה לא איכותית, בלתי משביעה רצון ואף תוצאה שלא תשתמר לזמן רב.

      אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר בתחום ליטוש רצפת בטון לשירותכם

      ליטוש רצפה מקצועי הוא חיוני לצורך השגת תוצאות אופטימליות. חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש, מציעה את אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים שלה, ציוד מתקדם וחומרי גלם מהיצרנים הטובים בעולם, כדי לספק לכם שירות משביע רצון, רצפה חלקה ומבריקה שתישמר כך לאורך שנים ואף מבטיחה לכם כי תתבקשו לשלם רק אם שביעות הרצון שלכם תהיה מלאה בסוף העבודה. צרו קשר עוד היום וקבלו מאיתנו הצעה משתלמת לחידוש הרצפה שלכם.

      ליטוש מרצפות ישנות מחיר

      ליטוש מרצפות על ידי חברה מקצועית מאפשר לכם חידוש של הרצפה ללא צורך בהחלפה יקרה של המרצפות. לאחר הליטוש, הרצפה נראית חדשה, אחידה, מבריקה וישרה. פעולת ליטוש מקצועית, על ידי בעלי המקצוע המנוסים של חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש, משמרת את הרצפה שלכם לטווח ארוך של עד כ – 15 שנה, באמצעות ציוד חדיש ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

      ליטוש מרצפות – איך זה נעשה?

      ליטוש מרצפות מתבצע על ידי השחזה של הרצפה והסרה של שכבה דקיקה מחלקה העליון.

      פעולה זו מעניקה לריצוף ישן ובלוי מראה אחיד, חלק, מבריק וישר, בתנאי שהיא מבוצעת על ידי בעלי מקצוע מנוסים ואמינים. מכונת הליטוש מצוידת בדיסקיות אבן, או דיסקיות יהלום, ניתנת לכיוון בעוצמות שונות. המכונה חושפת את המראה המקורי של המרצפות, לאחר הסרת כתמים, חורים ובליטות ומעניקה לרצפה מראה של רצפה חדשה.

      ליטוש מרצפות מתאים במיוחד לבתים עם רצפה ישנה ובלויה, שיש בה כתמים קשים, חורים, בליטות ואף הפרשי גבהים בין המרצפות. כל אלה נוצרים באופן טבעי כאשר הרצפה נמצאת בשימוש אינטנסיבי, נשחקת ומתבלה בגלל גרירת חפצים ושימושים אינטנסיביים אחרים. הצבע דוהה והברק נעלם, המרצפות נראות חסרות חיים, מוזנחות ואפרוריות. גם אם הרצפה פשוט נראית לכם ישנה ומוזנחת – ליטוש מרצפות הוא הפתרון המושלם כדי להפוך אותה מבריקה ויפה, כמו חדשה.

      ליטוש מרצפות – מכל הסוגים

      ליטוש מרצפות מתאים לריצוף שיש, או ריצוף טרצו. לצערנו הרב רצפת גרניט פורצלן, או קרמיקה, אינה מתאימה לליטוש רגיל, אבל תוכלו להזמין עבודה מקצועית של פוליש קריסטל מהצוות המקצועי של חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש.

      ליטוש מרצפות שיש

      ליטוש מרצפות היא עבודה למקצוענים בעלי ניסיון שיכולים לחדש לכם את הרצפה ולרענן את מראה הבית כולו. חברת יאיר כהן ליטוש ופוליש, מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ומשקיעה רבות בציוד איכותי, חומרי גלם מעולים והקפדה על רמת השירות, כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ואת העבודה המקצועית ביותר בתחום. צרו קשר עוד היום לקבלת שירות מהטובים ביותר.

      ליטוש רצפה מחיר

      ליטוש מרצפות הוא פעולה חיונית לכל מי שהרצפה שלו ישנה ושחוקה ואינו מעוניין להשקיע בריצוף מחדש, או הדבקת ריצוף חדש על הריצוף הקיים – אלה שתי פעולות אפקטיביות, אך יקרות מאוד. אם אתם רוצים לשמר את הרצפה הקיימת ואת התקציב שלכם, ודאי תעדיפו לבצע ליטוש מרצפות, שיהווה חידוש של הרצפה הקיימת.

      חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש מעניקה שירותי חידוש וליטוש מרצפות ברמה מקצועית ואיכותית, תשמח להעמיד לרשותכם את מיטב הצוות, הציוד והניסיון המקצועי.

      ליטוש מרצפות מחיר – לפי מה קובעים אותו?

      למרות מחירי ליטוש רצפה אחידים יחסית, יש כמה פרמטרים בולטים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על מחיר ליטוש רצפה שלכם.

      ליטוש מרצפות: כיצד לבחור באיש מקצוע אמין

      רצפת חדר המדרגות בבניין שלכם מלאה בסדקים? הקמתם עסק חדש והרצפה בנכס זקוקה לליטוש? ליטוש מרצפות יסיר כל פגם או שכבה בעייתית, כאשר בסוף התהליך הרצפה תקבל חזרה את הברק. בין אם מדובר בליטוש עדין או עמוק, חברת יאיר כהן – ליטושי אבן ופוליש תשמח לסייע בנושא.

      שדרוג מרצפות וליטושן מגיע, לרוב, לאחר שחיקה מרובה כתוצאה משימוש מאסיבי במשטח, תחזוקה לקויה ופגעי מזג האוויר והזמן. אמנם המראה הכללי שנוצר הינו דהוי, סדוק או מלא כתמים וחורים, ניתן לשנות אותו בזכות ליטוש מרצפות. כדי לבצע תהליך זה כראוי, חשוב לבחור בחברה או באיש מקצוע אמינים שיוכלו לבצע את עבודת הליטוש על הצד הטוב ביותר. וזאת משום שלעיתים עבודה לקויה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למשטח.

      בחירת בעל המקצוע תתבצע לפי הנקודות הבאות:

      • המלצות – אחד מבני המשפחה שלכם ביצע עבודות פוליש בביתו לאחרונה? אולי ביצעו ליטוש במשרד בו החברים שלכם עובדים? הדרך הנוחה ביותר לקבל המלצה על איש מקצוע איכותי הינה דרך הסביבה הקרובה שלכם.
      • הרשתות החברתיות – לצד סקר שוק בין החברים הקרובים, מומלץ אף לקבל המלצות דרך אנשים זרים. לאנשים אלו אין אינטרס לשקר, ולכן הם יספרו את החוויות החיוביות או השליליות שלהם עם אנשי המקצוע השונים. בהתאם לכך, מומלץ לסקור את אתרי האינטרנט השונים ולקרוא את הביקורות השונות. כמן כן, ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט של חברות הפוליש ולהתרשם מהשירותים שהן מציעות.
      • ביקור בבית הלקוחות – כדי להתרשם מאיכות העבודה והתוצאה הסופית, חשוב לבקר בבית לקוחות החברה, להתרשם במציאות מן התוצאה ולקבל חוות דעת מהלקוחות שכבר התנסו.
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות

      JS: